ثبت پنجمین روز بدون فوتی کرونا در کشور 
کد خبر: 4103343
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

ثبت پنجمین روز بدون فوتی کرونا در کشور 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت برای پنجمین روز متوالی در کشور هیچ فوتی کرونایی گزارش نشده است.

پنجمین روز بدون فوتی کرونا در کشور 

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۸۳۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۳۰۰ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۹۸۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۶ هزار و ۱۱۷ دُز رسید.

از دیروز تا امروز هشتم آذر ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۱۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۹ هزار و ۶۶۴ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۳۳ نفر ماند. خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۳۵ هزار و ۱۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۴ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر نیز صفر شهرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha